fbpx

Prawne i informatyczne aspekty ZSMOPL, omówienie wymagań prawnych i możliwości automatyzacji procesu

Mamy przyjemność zaprosić na szkolenie dotyczące prawnych i informatycznych aspektów ZSMOPL.

Termin szkolenia: 23 kwietnia godzina 08:30 – 13:00
Miejsce: DAGO Centrum, Rondo ONZ 1, Warszawa, 2 pietro

Organizatorzy


DZP
Największa polska kancelaria prawnicza. Od 1993 roku nasi eksperci doradzają polskim i zagranicznym klientom z niemal wszystkich branż gospodarki.

 

Hogart
Producent zaawansowanych rozwiązań IT dla działów finansowo – księgowych. Partner w Polsce międzynarodowych korporacji Infor i IBM.

Program spotkania

08:30 – 09:30 – Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:30 – 10:30 – Czym jest ZSMOPL?

  • Cel wdrożenia ZSMOPL
  • Otoczenie regulacyjne
  • Obowiązki raportowe podmiotów odpowiedzialnych
  • Obowiązki raportowe hurtowni farmaceutycznych
  • Przykładowe modele dystrybucji a raportowanie do ZSMOPL

10:30 – 10:45 – Przerwa kawowa

10:45 – 11:45 – Hogart ZSMOPL – system automatyzujący proces raportowania do ZSMOPL

  • Automatyczne generowanie komunikatów w Hogart ZSMOPL
  • Automatyczna wysyłka danych do ZSMOPL
  • Archiwizacja przesłanych komunikatów
  • Korekty komunikatów
  • Administracja (użytkownicy, role, podmioty odpowiedzialne, harmonogram, powiadomienia email)

11:45 – 12:00 – Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 – Dyskusja, podsumowanie


Prelegenci


Walery Arnaudow, Associate, DZP
Specjalizuje się w prawie farmaceutycznym, w szczególności w zakresie regulacji dotyczących wytwarzania, rejestracji i dystrybucji produktów leczniczych. Doradza producentom, hurtownikom, pośrednikom oraz aptekom. Specjalizuje się również w tworzeniu struktur dystrybucyjnych z perspektywy handlowej i jakościowej. Doradza także w procesie uzyskania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wdrożenia przepisów Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej oraz raportowania do Zintegrowanego Systemu Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi. walery.arnaudow@dzp.pl


Adam Mikołajczak, kierownik projektów, Hogart
Od 2008 roku uczestniczył w szeregu projektów wdrożeniowych, świadcząc wsparcie w zakresie technicznym poprzez definiowanie wymagań środowiskowych, przygotowywanie specyfikacji technicznych rozwiązania, parametrów i prerekwizytów hardware, wykonywanie instalacji, badań wydajności, optymalizacji przeprowadzania procesów migracji danych, a także nadzór nad wsparciem serwisowym klientów. Przeprowadził z powodzeniem kilka pełnych projektów upgrejdów, , wdrożeń systemów ERP, systemów planowania IBM Cognos TM1, rozwiązań dedykowanych produkcji Hogart Software House odpowiadających na prawne Polskie Wymagania takich jak: Hogart JPK, Hogart e Deklaracje, czy oczywiście Hogart ZSMOPL. adam.mikolajczak@hogart.com.pl