Pakiet SunSystems QuickFinance powstał w wyniku wieloletnich doświadczeń wdrożeniowych, znajomości wymagań użytkowników końcowych, jak i obowiązujących przepisów prawnych. Projekt standaryzacyjny w obszarze SunSystems pozwolił firmie Hogart na wypracowanie uniwersalnych rozwiązań, gotowych do natychmiastowej implementacji.
Pakiet standaryzacyjny to gotowe obszary funkcjonalne systemu takie jak raporty, sprawozdania, formatki dostępowe, filtry, przeglądarki danych itp. Każdy standard z pakietu to gotowe kompleksowe rozwiązanie.
Wszelkie standardy zapewniają zgodność z polską ustawą o rachunkowości, są również wciąż dostosowywane do wymagań MSR. Wszystkie raporty standardowe wyposażone zostały w opcję bezpośredniego exportu danych do Ms’Excel, co pozwala na dodatkową elastyczność w zakresie weryfikacji poprawności działania określonych procesów takich jak np. naliczenia amortyzacji, czy rejestry VAT.
Wszystkie standardy posiadają również szczegółową dokumentację opisującą sposób działania jak i parametry ich uruchamiania. Każdy raport zawiera stronę tytułową z listą parametrów uruchamiania raportu.
W skład tego pakietu wchodzą standardowe formatki i filtry, do których należą m.in:
Standardowe raporty, wydruki, zestawienia i deklaracje:
QuickFinance to narzędzie prekonfigurowane, które podobnie jak SunSystems, jest wyposażone w zaawansowane mechanizmy rozwoju aplikacji i nie zawiera żadnych ograniczeń ani blokad w zakresie możliwości dalszego rozwoju. Co więcej, producent SunSystems, amerykańska firma INFOR dzięki ciągłemu procesowi inwestycji i akwizycji różnych rozwiązań branżowych oraz rozwijaniu platformy integracyjnej SOA, dostarcza szerokie spektrum aplikacji i modułów gotowych do integracji z podstawowymi prekonfigurowanymi modułami SunSystems dostarczanymi w ramach QuickFinance. Takie podejście zapewnia zamawiającemu możliwość dalszego, nieograniczonego rozwoju aplikacji w ramach pojawiających się kolejnych potrzeb i oczekiwań biznesowych firmy.
Ważną zaletą QuickFinance jest wielobranżowość rozwiązania, która jest możliwa do osiągnięcia dzięki zastosowaniu innowacyjnej architektury opartej na szeregu wymiarów analitycznych dostępnych do skonfigurowania według indywidualnych potrzeb każdej organizacji. Po odpowiedniej parametryzacji system z łatwością znajduje zastosowanie zarówno w branży budowlanej, nieruchomości, hotelarskiej farmaceutycznej lub budowlanej czy wielu innych.
Dlaczego warto wybrać nasze programy?
Dla firm różnej wielkości, działających w każdej branży
Zapewniamy pełne wsparcie powdrożeniowe
Bez ingerencji w ERP i bazę danych - ważne przy aktualizacji
Intuicyjny interfejs ułatwia szybkie rozpoczęcie pracy
Możliwość rozbudowy aplikacji w miarę rozwoju potrzeb
Łatwa integracja z systemami informatycznymi w firmie
Kontakt z nami
Proszę o kontakt w sprawie
Hogart Sp. z o. o., 01-042 Warszawa, ul. Okopowa 58/72. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. KRS 0000022120, REGON 012609306, NIP 527-02-02-093. Kapitał Zakładowy 2 434 000,00 zł.
Copyright © Hogart sp. z o.o.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.