Szukaj
Close this search box.

CFE Polska wdraża Hogart Procurement

7_featured_image

CFE Polska wdraża Hogart Procurement – moduł dedykowany aplikacji Infor SunSystems zarządzający przepływem dokumentów zakupowych

Hogart Procurement to aplikacja w pełni zintegrowana z systemem Infor SunSystems, która zapewnia w łatwy i prosty sposób kontrolę procesów przepływu dokumentów w organizacji (np. zakupowych). System zamienia dokumenty papierowe na ich elektroniczną wersję, wraz z ich pełnym skanem. Hogart Business Applications, dostawca i główny partner wdrożeniowy największych światowych korporacji wytwarzających oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem (tj. system finansowy Infor SunSystems czy system do analizy biznesowej IBM Cognos) nieustannie rozwija swoją ofertę modułów związanych z aplikacją Infor SunSystems.

Jednym z takich modułów jest aplikacja Hogart Procurement, która została ostatnio wdrożona w firmie CFE Polska – wykonawcy obiektów przemysłowych, budynków biurowych, mieszkaniowych, hoteli i centrów handlowych. Hogart Procurement to aplikacja w pełni zintegrowana z systemem Infor SunSystems, która zapewnia w łatwy i prosty sposób kontrolę procesów przepływu dokumentów w organizacji (np. zakupowych), zamieniając dokumenty papierowe na ich elektroniczną wersję, wraz z ich pełnym skanem. Przejście na elektroniczną wersję dokumentów pozwala nie tylko na zmniejszenie ilości makulatury, ale też zapewnia uporządkowanie wewnętrznych procesów obiegu dokumentów (zadania do wykonania przez pracowników są automatycznie rozsyłane drogą mailową i/lub sms-ami), pełną archiwizację i uporządkowanie dokumentacji. Dzięki elektronizacji (tagowaniu dokumentów itp.)Hogart Procurement – moduł dedykowany aplikacji Infor SunSystems zarządzający przepływem dokumentów zakupowych

Hogart Procurement przyspiesza proces wyszukiwania dokumentów (niewspółmiernie do wersji papierowych) oraz umożliwia wykonywanie dowolnej ilość przedruków ze skanów w razie potrzeby. Aplikacja Hogart Procurement, zarządzająca procesami przepływu dokumentów zakupowych w CFE Polska, zapewnia firmie wyeliminowanie papierowego obiegu dokumentów, usprawnia przepływ informacji (pełna integracja e-mailowa) oraz umożliwia śledzenie poszczególnych statusów i czasu ich przetwarzania na poszczególnych etapach zatwierdzania. Wszelkie dokumenty zakupowe, gdy tylko pojawią się w firmie, natychmiast zostają zeskanowane i elektronicznie opisane, a następnie trafiają do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Po ich oznaczeniu przez operatora, dokumenty trafiają na odpowiednie poziomy zatwierdzania, o czym odpowiednie osoby są informowane e-mailowo.

Warto podkreślić, że dzięki zastosowanemu rozwiązaniu Hogart Procurement firma CFE ma pełną kontrolę nad procesem akceptacji dokumentami zakupowych. CFE planuje w najbliższych miesiącach rozbudowę zainstalowanego systemu o kolejne moduły.