Organizator:
Hogart i SimpleMobilePlus
Temat webinaru:

Znakowanie środków trwałych i cykliczna inwentaryzacja

Automatyzacja znakowania, rejestracji i weryfikacji środków trwałych, skrócenie czasu inwentaryzacji, usprawnienie wymiany informacji między użytkownikami i zwiększenie kontroli nad procesem.

Bezpłatny webinar
1 października 2024 10 : 00

Dla kogo

Webinar jest skierowany do firm z rozbudowaną infrastrukturą oraz dużą liczbą środków trwałych, które potrzebują automatyzacji procesów i uporządkowania danych. W szczególności spotkanie jest dedykowane kierownikom administracji, działom utrzymania ruchu, działom finansowym oraz osobom odpowiedzialnym za stan, ilość i kontrolę środków trwałych w organizacji. Jeśli Twoja firma zmaga się z długotrwałą cykliczną inwentaryzacją, trudnościami w identyfikacji posiadanych środków trwałych oraz ich stanu technicznego lub brakiem informacji o użytkownikach poszczególnych zasobów, ten webinar dostarczy odpowiednich rozwiązań. Jeśli procesy takie jak przyjęcie na stan, zmiana użytkownika czy złomowanie są realizowane na papierze lub w Excelu, to spotkanie jest skierowane do Ciebie.

Czego się dowiesz?

Podczas webinarium przedstawimy kluczowe zagadnienia, które pomogą zoptymalizować zarządzanie środkami trwałymi w Twojej firmie. Omówimy, jak skutecznie zautomatyzować proces klasyfikacji i znakowania środków trwałych oraz jak elektronicznie zarządzać wymianą informacji pomiędzy użytkownikami. Dowiesz się, jak wykorzystać technologię RFID i mobilne terminale, aby skrócić proces inwentaryzacji z kilku dni do kilku godzin. Dodatkowo pokażemy, jak wdrożenie narzędzi do elektronicznego zarządzania użytkownikami wydłuża żywotność środków trwałych i zwiększa odpowiedzialność pracowników za ich stan.

Agenda

    1. Przywitanie i wprowadzenie (5 min).
    2. Wprowadzenie do problematyki zarządzania środkami trwałymi.
    3. Znakowanie środków trwałych – automatyzacja procesu i wykorzystanie technologii RFID.
    4. Wymiany informacji na temat środków trwałych pomiędzy użytkownikami.
    5. Oznakowanie środków trwałych.
    6. Praktyczne zastosowanie urządzeń mobilnych w cyklicznej inwentaryzacji.
    7. Zakończenie.

Zobacz nagranie webinaru

Webinar

Kto prowadzi webinar?

Jędrzej Jażdżyk

Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej, stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 25 lat. Obecnie kieruje firmą Hogart, w tym organizacją pracy działów, strategią rozwoju spółki, odpowiada za realizację planów budżetowych, rozwój kanału partnerskiego, wyznaczenie kierunków rozwoju aplikacji. Wcześniej dyrektor działu wdrożeń, rozwiązań finansowych, systemów workflow oraz analityczno-raportowych opartych głównie o narzędzia IBM, Infor, czy Tableau. Ma duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji, systemów obiegu dokumentów i narzędzi analitycznych. Przez wiele lat pracował jako konsultant, starszy konsultant, lider projektów, analizował wymagania klientów, parametryzował aplikacje, odpowiadał za architekturę rozwiązań, prowadził rozbudowane projekty integracyjne, łączące wiele technologii, umożliwiające przepływy danych, automatyzację procesów dla wielu polskich i międzynarodowych korporacji z wielu branż w tym: hotelarskiej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej, samochodowej, najmu powierzchni, dla firm produkcyjnych, logistycznym i usługowych.

Łukasz Konisiewicz

Starszy konsultant ds. systemów klasy CMMS/EAM w SimplyMobile Sp. z o.o.

Jako ekspert w swojej dziedzinie, z pasją od wielu lat realizuję projekty, których głównym celem jest optymalizacja procesów zarządzania firmą, informatyczne wspieranie procesów utrzymania ruchu, elektroniczna ewidencja zleceń oraz wdrażanie rozwiązań związanych z obiegiem dokumentów.

Zobacz nadchodzące webinary

Znakowanie i inwentaryzacja środków trwałych – spełnienie nowych wymogów ustawowych

Dowiedz się, jak skrócić czas inwentaryzacji, poprawić przepływ informacji między użytkownikami oraz zwiększyć kontrolę nad procesami zarządzania majątkiem trwałym.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
27 marca 2025 10 : 00

JPK_VAT – aspekty prawne i narzędzia IT

Dowiedz się, jak efektywnie raportować VAT, wykorzystując zaawansowane rozwiązania informatyczne. Odkryj, jak nowoczesne technologie mogą wspierać zgodność z obowiązkami prawnymi i uprościć procesy raportowania podatkowego.

Cykl: Prawo Podatki & IT
1 kwietnia 2025 10 : 00

Jak AI zmienia oblicze analizy danych

Przygotuj się na rewolucję w analizie danych! Podczas tego webinaru odkryjesz, jak sztuczna inteligencja zmienia oblicze tradycyjnych metod. Zobaczysz, jak narzędzie Business Intelligence Qlik Sense, w połączeniu z najnowszymi technologiami umożliwia głębsze i bardziej intuicyjne analizowanie danych. Zaprezentujemy praktyczny scenariusz, który pokaże, jak te innowacje przekładają się na realne korzyści.

Cykl: Business Intelligence
3 kwietnia 2025 10 : 00
Logo HBA

Raportowanie ZSMOPL – Efektywna Obsługa Procesu Raportowania

Przedsiębiorstwa z branży farmaceutycznej i medycznej muszą raportować do ZSMOPL, aby spełnić obowiązujące przepisy. Omówimy jak ułatwić ten proces, stosując automatyzację i kontrolę danych

Cykl: Prawo Podatki & IT
8 kwietnia 2025 10 : 00

Automatyzacja procesu raportowania zleceń produkcyjnych

Dowiedz się, jak automatyzacja pozwala oszczędzić czas, zwiększyć precyzję danych oraz poprawić efektywność zarządzania produkcją.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
10 kwietnia 2025 10 : 00