Strona główna » Webinary » Krajowy System e-Faktur – prawne i informatyczne aspekty nadchodzących zmian
KSeF - przygotuj się na zmiany w sposobie fakturowania. Zobacz jak KSeF będzie współpracował z Twoim systemem ERP
Kierownictwo firm, właściciele, kadra zarządzająca, dyrektorzy finansowi i główne księgowe, dyrektorzy IT
Zdobędziesz wiedzę na temat prawnych i informatycznych aspektów KSeF. Nauczysz się, jak poprawnie wystawiać faktury ustrukturyzowane, integrować KSeF z Twoim systemem ERP oraz jak uniknąć błędów, które mogą prowadzić do konsekwencji prawnych.
Dyrektor Zarządzający w Hogart. Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej, stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 18 lat. Obecnie kieruje działem wdrożeń rozwiązań finansowych, systemów work-flow oraz analityczno-raportowych opartych głównie o narzędzia IBM oraz Infor. Posiada duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji oraz narzędzi analitycznych. Wcześniej jako Project Manager nadzorował wdrożenia systemów informatycznych w kilkudziesięciu polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach z sektorów ubezpieczeniowego, mediów, firm developerskich, hotelarskich, czy motoryzacyjnych. Nabył również bogate doświadczenie w realizacji projektów wieloproduktowych. W swej karierze zawodowej pracował również jako analityk finansowy min. w firmie Unilever. Dotychczas uczestniczył i prowadził wiele szkoleń i konferencji z zakresu systemów ERP i BI.
Partner w Kancelarii DZP. Ekspert z zakresu podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, ze szczególnym uwzględnieniem postępowań spornych. Doradza podmiotom z branży tytoniowej, IT, telekomunikacyjnej i bankowej. Reprezentuje klientów w postępowaniach podatkowych i sądowych, pełniąc m.in. rolę pełnomocnika beneficjantów środków unijnych w sporach dotyczących korekt finansowych.
Podczas webinaru omówimy najnowsze regulacje prawne oraz pokażemy, jak przygotować się od strony informatycznej do wdrożenia systemu e-Ewidencji akcyzowych
Rozwiązanie dla działu BHP w zarządzaniu bezpieczeństwem pracy obejmuje przepisy, procedury i wymogi ubezpieczeniowe. Zawiera rejestrację incydentów, analizę danych oraz planowanie działań korygujących, wspierając skuteczne zarządzanie ryzykiem.
Dowiedz się, jak zintegrować ERP z MS Outlook, aby uzyskać bezpośredni dostęp do danych z Microsoft Dynamics 365 Business Central, przeglądać informacje o klientach i tworzyć dokumenty bez przełączania aplikacji.
Dowiedz się, jak integrować ERP z MS Word i Excel, aby eksportować dane do Excela, tworzyć dynamiczne raporty oraz generować spersonalizowane dokumenty na podstawie szablonów Worda.
Jak zautomatyzować procesy biznesowe, przyspieszyć zarządzanie zapotrzebowaniami, zamówieniami i dekretami księgowymi. Poznaj hurtowe operacje na danych i możliwości AI w systemie workflow.
Jak skutecznie raportować VAT z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych
Jak mobilne technologie mogą zoptymalizować Twoje procesy produkcyjne i logistyczne, zwiększając efektywność oraz redukując koszty
Przygotuj się na nadchodzące zmiany. Kogo i kiedy oraz w jakim zakresie dotkną nowe przepisy.
Poznaj procesy tworzenia i rozwiązywania rezerw, od utworzenia zamówienia po księgowanie rezerw. Zobacz na żywo, jak działa automatyzacja generowania rezerw oraz proces ich weryfikacji i zatwierdzania.
Naucz się tworzyć efektywne raporty finansowe w Business Central 365. Zdobądź wiedzę, jak optymalnie wykorzystać wymiary i konta, by uzyskać kompleksowe analizy danych.
Dowiedz się, jak zautomatyzować obieg faktur w systemie workflow zintegrowanym z KSeF, z podglądem faktur PDF, automatycznym rozpoznawaniem parametrów oraz importem faktur bezpośrednio z maila.
Zyskaj kontrolę nad danymi dzięki Microsoft Power BI! Naucz się tworzyć interaktywne i dynamiczne raporty, które ułatwią podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych. Dołącz do webinaru i odkryj moc efektywnego systemu BI.
Dowiedz się, jak należyta staranność wpływa na transakcje B2B, poznaj zagrożenia prawne oraz narzędzia IT wspierające ocenę wiarygodności kontrahentów.
Zarządzaj zleceniami pracy i kontroluj ich wykonanie w prosty sposób. Alokuj zadania pracownikom jednym ruchem myszy, a technologie QR i RFID zagwarantują 100% pewność ich realizacji.
Hogart Sp. z o. o., 01-042 Warszawa, ul. Okopowa 58/72. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. KRS 0000022120, REGON 012609306, NIP 527-02-02-093. Kapitał Zakładowy 2 434 000,00 zł.
Copyright © Hogart sp. z o.o.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.