fbpx
Organizator:
Hogart i kancelaria DZP
Temat webinaru:

JPK_CIT (JPK_PD)

Przygotuj się na nadchodzące zmiany. Kogo i kiedy oraz w jakim zakresie dotkną nowe przepisy.

Bezpłatny webinar
19 listopada 2024 10 : 00

Dla kogo

Kierownictwo firm, właściciele, kadra zarządzająca, dyrektorzy finansowi i główne księgowe, dyrektorzy IT

Czego się dowiesz

Jaki jest obecny stan prawny JPK_CIT, kogo będzie dotyczyć raportowanie i od kiedy, Jakie są sankcje za brak raportowania, co podlega raportowaniu, jaki jest zakres raportowania, jakie są dalsze plany w zakresie procesu legislacyjnego i zmian w schematach raportowania, których można się spodziewać. Z czego się składa struktura JPK_CIT, czyli szczegóły struktur opublikowanych przez CSIOZ tj.: JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR. Do czego służą nowe znaczniki kont, jakie wymaga MF w jakim zakresie, czym to skutkuje dla działów księgowych, jaką pracę należy wykonać w celu zapewnienia prawidłowego raportowania. W jaki sposób można dane szybko przygotować do raportowania, jakie tabele mapowań należy przygotować i gdzie je przechowywać, czy zmieniać plan kont, za i przeciw. Jak skutecznie można cały proces raportowania przygotować implementując moduł Hogart JPK. Zaprezentujemy gotowe do użycia rozwiązanie, pozwalające dane zaciągnąć, zmapować, zweryfikować, poprawić błędy i wygenerować odpowiednie struktury wraz z pełną archiwizacją i nawet gotowością do wysyłki na platformę MF.

Agenda

  1. Przywitanie i wprowadzenie kim jesteśmy 5 min
  2. Ogólny zarys – podsumowanie – co to jest JPK_CIT 5 min
  3. Zarys historyczny, zmiany legislacyjne i aktualny stan oraz projektowane regulacje
  4. Najnowsze wieści JPK_CIT (kto, co i jak)
  5. Kogo obejmie nowy obowiązek
  6. Co należy raportować
  7. Jak należy raportować
  8. Kiedy pierwsze raportowanie
  9. CZĘŚĆ techniczna – przegląd najnowszych struktur opublikowanych przez CSIOZ
  10. Detale raportowania (struktury, podstruktury, dane, a w tym znaczniki kont)
  11. Hogart Platforma Wymiany Danych możliwości szybkiego wdrożenia raportowania, tworzenie, zarządzanie i przechowywanie tabel mapowań i ich elastyczność
  12. Program Hogart JPK: praktyczna obsługa dedykowanej aplikacji
  13. Administracja Hogart JPK: obsługiwane struktury
  14. Zakładka: wersje struktur JPK
  15. Sposoby importu danych
  16. Mapowanie danych do programu EXCEL
  17. Zakończenie

Zobacz nagranie webinaru

Webinar JPK CIT DZP

Kto prowadzi webinar?

Jędrzej Jażdżyk

Dyrektor Zarządzający w Hogart. Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej, stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 18 lat. Obecnie kieruje działem wdrożeń rozwiązań finansowych, systemów work-flow oraz analityczno-raportowych opartych głównie o narzędzia IBM oraz Infor. Posiada duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji oraz narzędzi analitycznych. Wcześniej jako Project Manager nadzorował wdrożenia systemów informatycznych w kilkudziesięciu polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach z sektorów ubezpieczeniowego, mediów, firm developerskich, hotelarskich, czy motoryzacyjnych. Nabył również bogate doświadczenie w realizacji projektów wieloproduktowych. W swej karierze zawodowej pracował również jako analityk finansowy min. w firmie Unilever. Dotychczas uczestniczył i prowadził wiele szkoleń i konferencji z zakresu systemów ERP i BI.

Jan Czerwiński

Partner w Kancelarii DZP. Ekspert z zakresu podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, ze szczególnym uwzględnieniem postępowań spornych. Doradza podmiotom z branży tytoniowej, IT, telekomunikacyjnej i bankowej. Reprezentuje klientów w postępowaniach podatkowych i sądowych, pełniąc m.in. rolę pełnomocnika beneficjantów środków unijnych w sporach dotyczących korekt finansowych.

Zobacz nadchodzące webinary

Jak obniżyć koszty w firmie? Nowe technologie w zarządzaniu magazynem części zamiennych

Zarządzanie magazynem części zamiennych może być prostsze i bardziej efektywne dzięki nowym technologiom. Podczas webinaru pokażemy, jak wykorzystać program workflow, aby usprawnić procesy magazynowe, zminimalizować przestoje i zoptymalizować wydatki.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
11 lutego 2025 10 : 00

Krajowy System e-Faktur – jak przygotować się na nadchodzące zmiany

Prawne i informatyczne aspekty KSeF. Przygotuj się na zmiany w sposobie fakturowania. Zobacz jak KSeF będzie współpracował z Twoim systemem ERP

Cykl: Prawo Podatki & IT
18 lutego 2025 10 : 00

Zawiązywanie i rozwiązywanie rezerw z wykorzystaniem automatyzacji

Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać procesem tworzenia i rozwiązywania rezerw – od pierwszego zamówienia aż po ich księgowanie. Podczas webinaru zobaczysz na żywo, jak działa automatyzacja generowania rezerw oraz proces ich weryfikacji, edycji i zatwierdzania, a także jak dostosować te procesy do specyficznych potrzeb firmy.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
20 lutego 2025 10 : 00

Jak obniżyć koszty ubezpieczenia infrastruktury? Wdrożenie systemu zarządzania zdarzeniami niebezpiecznymi

Dowiedz się, jak wdrożenie systemu zarządzania zdarzeniami niebezpiecznymi może pomóc w minimalizowaniu ryzyka i obniżeniu kosztów ubezpieczenia infrastruktury. Podczas webinaru pokażemy, jak odpowiednie zarządzanie zdarzeniami wpływa na redukcję kosztów operacyjnych i zwiększa bezpieczeństwo obiektów.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
25 lutego 2025 10 : 00

Elektroniczne Ewidencje Akcyzowe – aspekty prawne i technologiczne

Zapraszamy na webinar, podczas którego przedstawimy najnowsze regulacje związane z ewidencją akcyzową oraz omówimy, jak skutecznie przygotować się do wdrożenia systemu e-Ewidencji akcyzowych z perspektywy IT.

Cykl: Prawo Podatki & IT
4 marca 2025 10 : 00