Hogart eEwidencja to program stworzony z myślą o obsłudze procesu prowadzenia ewidencji akcyzowych. Aplikacja posiada własną bazę danych (korzysta z danych zgromadzonych na serwerach klienta). System umożliwia pełną kontrolę nad procesem i jego maksymalną automatyzację. Możliwość integracji dla systemów INFOR, SAP, IFS, ORACLE, JD-Edwards i innych.
Opis działania programu Hogart eEwidencja
Nagranie pochodzi z webinaru organizowanego przez Hogart i kancelarię DZP. Z tym i innymi webinarami można się zapoznać na stronie Akademia Hogart
Zaufali nam:
Podmioty zobowiązane do prowadzenia ewidencji akcyzowych, już wkrótce będą ją musiały obowiązkowo prowadzić w formie elektronicznej. Aktualnie prowadzenie ewidencji w formie elektronicznej jest dobrowolne. Prowadzenie elektronicznych ewidencji akcyzowych umożliwia nasz program Hogart eEwidencje.
Równolegle Ministerstwo zapowiedziało wprowadzenie CEWA, czyli Centralnej Ewidencji Wyrobów Akcyzowych, która będzie docelowym miejscem prowadzenia ewidencji akcyzowych. Podmioty zobowiązane do ewidencjonowania będą zobowiązane przesyłać dane do CEWA zgodnie z odpowiednią schemą. Hogart eEwidencje to zarówno system do prowadzenia elektronicznych ewidencji akcyzowych, jak i program do ich konwersji do odpowiedniej schemy xml, elektronicznego podpisu i wysyłki do CEWA.
Hogart eEwidencja to program stworzony z myślą o obsłudze całego procesu prowadzenia ewidencji i dokumentacji. Aplikacja posiada własną bazę danych (korzysta z danych zgromadzonych na serwerach klienta). Program nie wymaga dostępu do internetu, co w praktyce oznacza możliwość użytkowania z dowolnego miejsca.
Przejrzysty i czytelny panel użytkownika
Obsługa wielu prowadzonych podmiotów (np. wybranej ilości spółek etc.)
Możliwość wykonania raportów, wydruków, zrzutów do Ms’Excel
Możliwość filtrowania, sortowania, grupowania danych
Automatyczna numeracja wprowadzonych rekordów
Panel wyszukiwania informacji np. wg dat, słów kluczowych, numerów etc.
Słownik kodów CN
Dokumentacja czynności w zakresie produkcji (wina, piwa)
Możliwość jednoczesnej obsługi dowolnej liczby użytkowników
Wprowadzanie danych może odbywać się na jeden z dwóch sposobów; informacje mogą zostać wpisane ręcznie lub też za pomocą automatycznego importu danych. W przypadku wprowadzania ręcznego dane zostają opatrzone podpisem użytkownika odpowiedzialnego za ich umieszczenie. Aplikacja umożliwia również określenie ról z możliwością wykonywania jedynie z góry określonych czynności. Po wprowadzeniu danych, zostają one zapisane w ogólnej bazie z możliwością ponownego odtworzenia, dzięki czemu nie istnieje ryzyko ich ewentualnej utraty (np. w momencie awarii systemu). Hogart eEwidencja może pracować na platformie MS Windows.
Prowadzenie ewidencji przy pomocy arkusza MS Excel nie jest wystarczające do wypełnienia obowiązku elektronicznego prowadzenia ewidencji akcyzowych!
Podmioty, które będą zobowiązane prowadzenie elektronicznej ewidencji akcyzowej:
Zagadnienia prawno-podatkowe związane z elektroniczną ewidencją akcyzową
Aby zapewnić Ci kompleksowy zakres usług, nawiązaliśmy współpracę z kancelarią Domański Zakrzewski Palinka sp. k. Wraz z kancelarią DZP oferujemy kompleksową obsługę w zakresie wdrożenia rozwiązania oraz pełnej obsługi prawnej.
Aplikacja współpracuje z następującymi programami ERP: SAP, SunSystems, JD Edwards, Infor SyteLine, Oracle, CDN XL, Exact Globe, iSCALA, Microsoft Dynamics, Simple, SoftLab, Teta, IFS, Baan, Asseco WAPRO Mag, Streamsoft Prestiż, Comarch Optima. Program dostępny jest w dwóch wersjach językowych: polskiej oraz angielskiej.
W ramach projektu wdrożeniowego Hogart możemy rozważyć kilka scenariuszy wsparcia we wprowadzeniu, pełną introdukcję wraz z przygotowaniem źródeł (mamy specjalistów od Oracle, SAP, MFG-PRO, Insert, Infor SunSystems etc.), analizę danych, wspólne dopracowanie źródeł danych lub też ustalenie struktur, które przygotujesz samodzielnie.
Dlaczego warto wybrać nasze programy?
Dla firm różnej wielkości i każdej branży
Zapewniamy pełne wsparcie powdrożeniowe
Bez ingerencji w ERP i bazę danych - ważne przy aktualizacji
Intuicyjny interfejs ułatwia szybkie rozpoczęcie pracy
Automatyczna numeracja wprowadzonych rekordów
Możliwość jednoczesnej obsługi dowolnej liczby użytkowników
Nasze programy i usługi
Hogart Sp. z o. o., 01-042 Warszawa, ul. Okopowa 58/72. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. KRS 0000022120, REGON 012609306, NIP 527-02-02-093. Kapitał Zakładowy 2 434 000,00 zł.
Copyright © Hogart sp. z o.o.