Jeżeli skorzystasz z funkcji Kreator podmiotu, w kilku krokach zdefiniujesz swój podmiot przetwarzający dane osobowe oraz wszelkie niezbędne słowniki danych m.in.: Obszary przetwarzania czy Zasoby danych (Grupy zasobów danych) dzięki którym w kilka minut rozpoczniesz pracę z aplikacją i będziesz mógł wprowadzić Rejestr Czynności przetwarzania, Rejestr Kategorii przetwarzania , Rejestr Upoważnień.
Dostęp ważny 30 dni | Dostęp przez 12 miesięcy (płatny z góry) |
---|---|
250 zł netto | 2400 zł netto |
Dodatkowo oferujemy szkolenie prawnicze z zakresu RODO w cenie 500 zł.
Wspólnie z kancelarią prawniczą BDO, przygotowaliśmy usługę audytu prawnego i informatycznego firmy, w zakresie zgodności z RODO, stosowanych w firmie rozwiązań dotyczących ochrony danych osobowych. Usługa dotyczy audytu dokumentacji, przeprowadzenia szkolenia pracowników przetwarzających dane osobowe w zakresie ich ochrony oraz wdrożenia zasad RODO.
Program Hogart RODO składa się z dwóch modułów: Modułu głównego RODO i Modułu rejestracji źródeł danych osobowych.
Służy do wsparcia podmiotu podlegającego obowiązkowi ochrony danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia w zakresie jednolitego i łatwego zarządzania: obszarami danych osobowych, zasobami danych osobowych, czynnościami i kategoriami czynności przetwarzania, upoważnieniami pracowników do przetwarzania danych osobowych, rejestrem incydentów i naruszeń, umowami powierzenia, audytami, zgłoszeniami żądań usunięcia i przekazania danych osobowych.
Służy do prowadzenia rejestru występowania danych osobowych w różnych źródłach danych (bazy danych, pliki z danymi, zasoby papierowe). Pozwoli to na szybkie wyszukanie tych źródeł w przypadku, kiedy pracownik zwróci się o wskazanie, przekazanie lub usunięcie wszystkich jego danych osobowych.
Uruchomienie programu poprzedzone jest uwierzytelnieniem dostępu użytkownika do aplikacji poprzez wprowadzenie przypisanego użytkownikowi hasła. Polityka haseł aplikacji spełnia wymogi RODO. Infrastruktury sieci lokalnej podłączone są do sieci publicznej. Dostępna jest też możliwość logowania domenowego.
Kluczowym elementem w implementacji RODO jest właściwe zidentyfikowanie wszystkich zasobów danych osobowych, jakie występują w przedsiębiorstwie. Program pozwala na zarejestrowanie ich w postaci zgodnej z wytycznymi rozporządzenia, z uwzględnieniem wszystkich informacji wymaganych przez ustawodawcę.
Dla każdego z zasobów danych osobowych określić można listę czynności przetwarzania (lub kategorii czynności przetwarzania, jeżeli jesteśmy podmiotem procesującym dane pochodzące od innego administratora). Każda czynność przetwarzania pozwala też na ocenę ryzyka oraz ewentualną ocenę skutków dla ochrony danych.
Do każdej czynności przetwarzania wprowadzić można grupę osób, którym udzielone zostaną upoważnienia do przetwarzania danych osobowych. Zakres przetwarzania danych, uprawnienia oraz czas trwania upoważnienia mogą być określane indywidualnie dla każdej osoby.
Program pozwala na bezpośrednie wysłanie za pomocą poczty elektronicznej upoważnienia do pracownika, którego takowe dotyczy. Postać upoważnienia generowana jest na podstawie dedykowanego szablonu.
Zgodnie z zaleceniami RODO, aplikacja stosownie zabezpiecza dane osobowe występujące w programie poprzez mechanizm pseudonimizacji. Osoba nie mająca odpowiednich uprawnień nie ma dostępu do części danych. Dopiero dodatkowa autoryzacja przy użyciu hasła przesłanego do użytkownika za pomocą poczty elektronicznej pozwala na odblokowanie danych.
Moduł rejestracji źródeł danych osobowych pozwala na określenie źródła oraz sposobu pobierania danych z tego źródła. Dane mogą być wprowadzane ręcznie (np. dla dokumentów papierowych lub źródeł, dla których nie można określić sposobu ich pozyskiwania) lub pobierane automatycznie (dla tych przypadków, kiedy jesteśmy w stanie określić dokładnie (np. za pomocą zapytania SQL) listę danych osobowych).
Dlaczego warto wybrać nasze programy?
Dla firm różnej wielkości, działających w każdej branży
Zapewniamy pełne wsparcie powdrożeniowe
Bez ingerencji w ERP i bazę danych - ważne przy aktualizacji
Intuicyjny interfejs ułatwia szybkie rozpoczęcie pracy
Możliwość rozbudowy aplikacji w miarę rozwoju potrzeb
Łatwa integracja z systemami informatycznymi w firmie
Kontakt z nami
Proszę o kontakt w sprawie
Umów się w dogodnym dla siebie terminie, na rozmowę telefoniczną z naszym handlowcem.
Hogart Sp. z o. o., 01-042 Warszawa, ul. Okopowa 58/72. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. KRS 0000022120, REGON 012609306, NIP 527-02-02-093. Kapitał Zakładowy 2 434 000,00 zł.
Copyright © Hogart sp. z o.o.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.