Organizator:
Hogart i SimpleMobilePlus
Temat webinaru:

Rozliczanie kosztów pracowniczych

Optymalizuj rozliczanie kosztów pracowniczych, nadgodzin i zaliczek oraz alokuj wydatki do odpowiednich typów działalności, czy produktów. Wprowadź elektroniczną rejestrację, weryfikację i analizę, aby skutecznie monitorować koszty, sprawdzać ich źródła oraz alokować je do centrów przychodowych.

Bezpłatny webinar
10 października 2024 10 : 00

Dla kogo

Webinar jest przeznaczony dla osób odpowiedzialnych za optymalizację kosztów w firmie, szczególnie dla kontrolerów finansowych, kierowników działów, działów administracji, kadr i produkcji. To spotkanie jest skierowane do firm, które pragną zredukować zbędne wydatki na delegacje, nadgodziny czy działania promocyjne. Jeśli potrzebujesz narzędzia do monitorowania kosztów w czasie rzeczywistym lub masz trudności z ręcznym rozliczaniem kosztów pracowniczych, to ten webinar dostarczy Ci prostych i skutecznych rozwiązań.

Czego się dowiesz?

Podczas webinarium dowiesz się, jak wprowadzenie elektronicznego systemu zarządzania wnioskami i kosztami może usprawnić procesy w Twojej firmie. Przedstawimy, jak wdrożyć elektroniczną rejestrację wniosków o zaliczki i nadgodziny oraz jak zautomatyzować proces ich akceptacji. Omówimy również metody nadzorowania procesu rozliczeń za pomocą intuicyjnych narzędzi oraz pokażemy, jak wykorzystać zaawansowane, ale łatwe w obsłudze narzędzia do analizy kosztów w porównaniu do przychodów.

Agenda

  1. Przywitanie i wprowadzenie (5 min).
  2. Elektroniczna rejestracja wniosków o zaliczki i nadgodziny.
  3. Automatyzacja procesu akceptacji i rozliczania wniosków.
  4. Nadzorowanie procesu rozliczeń poszczególnych wniosków.
  5. Analiza kosztów vs przychody – zaawansowane narzędzia dla każdego.
  6. Zakończenie.

 

Zobacz nagranie webinaru

zarządzanie ofertowaniem

Kto prowadzi webinar?

Łukasz Konisiewicz

Starszy konsultant ds. systemów klasy CMMS/EAM w SimplyMobile Sp. z o.o.

Jako ekspert w swojej dziedzinie, z pasją od wielu lat realizuję projekty, których głównym celem jest optymalizacja procesów zarządzania firmą, informatyczne wspieranie procesów utrzymania ruchu, elektroniczna ewidencja zleceń oraz wdrażanie rozwiązań związanych z obiegiem dokumentów.

Jędrzej Jażdżyk

Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Hogart Sp. z o.o.
Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej, stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 25 lat. Obecnie kieruje firmą Hogart, w tym organizacją pracy działów, strategią rozwoju spółki, odpowiada za realizację planów budżetowych, rozwój kanału partnerskiego, wyznaczenie kierunków rozwoju aplikacji. Wcześniej dyrektor działu wdrożeń, rozwiązań finansowych, systemów workflow oraz analityczno-raportowych opartych głównie o narzędzia IBM, Infor, czy Tableau. Ma duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji, systemów obiegu dokumentów i narzędzi analitycznych. Przez wiele lat pracował jako konsultant, starszy konsultant, lider projektów, analizował wymagania klientów, parametryzował aplikacje, odpowiadał za architekturę rozwiązań, prowadził rozbudowane projekty integracyjne, łączące wiele technologii, umożliwiające przepływy danych, automatyzację procesów dla wielu polskich i międzynarodowych korporacji z wielu branż w tym: hotelarskiej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej, samochodowej, najmu powierzchni, dla firm produkcyjnych, logistycznym i usługowych.

Zobacz nadchodzące webinary

Zarządzanie pomysłami pracowników jako sposób na rozwój firmy – moduł KAIZEN

Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał pomysłów pracowników, aby wspierać rozwój firmy. Odkryj, jak moduł KAIZEN automatyzuje proces zgłaszania i wdrażania inicjatyw, zwiększając zaangażowanie zespołu i efektywność działań.
Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
24 kwietnia 2025 10 : 00

Efektywna kontrola jakości w firmach produkcyjnych

Dowiesz się, jak zarządzać partiami zapasów, automatyzować ich tworzenie oraz monitorować status i śledzenie partii. Poznasz narzędzia do kontroli jakości, w tym badania, szablony i atrybuty badawcze, a także konkretne przykłady badań jakościowych
Cykl: Webinary z technologią Microsoft
29 kwietnia 2025 10 : 00
Hogart Simplymobileplus DZP

Weryfikacja i identyfikowalność wyrobów medycznych

Webinar we współpracy z kancelarią DZP, poświęcony aspektom obroty wyrobami medycznymi – weryfikacji i identyfikalności
Cykl: Prawo Podatki & IT
8 maja 2025 10 : 00

JPK CIT – zagadnienia prawne i informatyczne

Wspólnie ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce zapraszamy na webinar pośięcony raportowaniu CIT w JPK
Cykl: nad, Prawo Podatki & IT
13 maja 2025 10 : 00

Narzędzia mobile do zarządzania ERP

Jak mobilne technologie mogą pomóc w zarządzaniu ERP, zwiększając efektywność oraz redukując koszty
Cykl: Webinary z technologią Microsoft
15 maja 2025 10 : 00