Organizator:
Hogart i kancelaria DZP
Temat webinaru:

Raportowanie ZSMOPL – efektywna obsługa procesu raportowania

Przedsiębiorstwa z branży farmaceutycznej i medycznej muszą raportować do ZSMOPL, aby spełnić obowiązujące przepisy. Omówimy jak ułatwić ten proces, stosując automatyzację i kontrolę danych

Bezpłatny webinar
8 kwietnia 2025 10 : 00

Dla kogo

Webinar jest skierowany do osób zarządzających procesami raportowania w podmiotach zobowiązanych do monitorowania obrotu produktami leczniczymi, w tym do aptek ogólnodostępnych i szpitalnych, punktów aptecznych, działów farmacji szpitalnej, hurtowni farmaceutycznych oraz podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzanie leków na rynek.

Czego się dowiesz

Uczestnicy webinaru zdobędą wiedzę na temat obowiązujących schematów raportowania. W zakresie integracji technologicznej webinar porusza korzyści z automatyzacji procesów poprzez łączenie systemów ERP z ZSMOPL. Uczestnicy dowiedzą się, jak takie rozwiązania eliminują błędy ręcznego wprowadzania danych, zapewniając automatyczne generowanie komunikatów na podstawie transakcji systemowych i bezpieczny transfer przez WebService.

Agenda

  1. Wprowadzenie do ZSMOPL:
    1. Podmioty objęte raportowaniem do ZSMOPL
    2. Zakres danych przekazywanych w raportach
    3. Rodzaje transakcji raportowanych do ZSMOPL
    4. Sankcje za brak raportowania
  2. Funkcjonalności programu Hogart ZSMOPL
  3. Proces raportowania z użyciem Hogart
  4. Integracja z systemami ERP i korzyści z automatyzacji
  5. Praktyczne wdrożenie i wsparcie techniczne

Zobacz nagranie webinaru

zsmopl dzp webinar

Kto prowadzi webinar?

Michał Komar

Senior Associate / Praktyka Life Sciences.
Michał specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa administracyjnego, w szczególności w zakresie prawa farmaceutycznego i medycznego. Doradza w sprawach związanych z wytwarzaniem i dopuszczeniem do obrotu produktów leczniczych, wyrobów medycznych, suplementów diety oraz kosmetyków, a także w kwestiach dotyczących zasad ich reklamowania i dystrybucji.

Jędrzej Jażdżyk

Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Hogart Sp. z o.o.
Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej, stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 25 lat. Obecnie kieruje firmą Hogart, w tym organizacją pracy działów, strategią rozwoju spółki, odpowiada za realizację planów budżetowych, rozwój kanału partnerskiego, wyznaczenie kierunków rozwoju aplikacji. Wcześniej dyrektor działu wdrożeń, rozwiązań finansowych, systemów workflow oraz analityczno-raportowych opartych głównie o narzędzia IBM, Infor, czy Tableau. Ma duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji, systemów obiegu dokumentów i narzędzi analitycznych. Przez wiele lat pracował jako konsultant, starszy konsultant, lider projektów, analizował wymagania klientów, parametryzował aplikacje, odpowiadał za architekturę rozwiązań, prowadził rozbudowane projekty integracyjne, łączące wiele technologii, umożliwiające przepływy danych, automatyzację procesów dla wielu polskich i międzynarodowych korporacji z wielu branż w tym: hotelarskiej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej, samochodowej, najmu powierzchni, dla firm produkcyjnych, logistycznym i usługowych.

Zobacz nadchodzące webinary

Zarządzanie pomysłami pracowników jako sposób na rozwój firmy – moduł KAIZEN

Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał pomysłów pracowników, aby wspierać rozwój firmy. Odkryj, jak moduł KAIZEN automatyzuje proces zgłaszania i wdrażania inicjatyw, zwiększając zaangażowanie zespołu i efektywność działań.
Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
24 kwietnia 2025 10 : 00

Efektywna kontrola jakości w firmach produkcyjnych

Dowiesz się, jak zarządzać partiami zapasów, automatyzować ich tworzenie oraz monitorować status i śledzenie partii. Poznasz narzędzia do kontroli jakości, w tym badania, szablony i atrybuty badawcze, a także konkretne przykłady badań jakościowych
Cykl: Webinary z technologią Microsoft
29 kwietnia 2025 10 : 00
Hogart Simplymobileplus DZP

Weryfikacja i identyfikowalność wyrobów medycznych

Webinar we współpracy z kancelarią DZP, poświęcony aspektom obroty wyrobami medycznymi – weryfikacji i identyfikalności
Cykl: Prawo Podatki & IT
8 maja 2025 10 : 00

JPK CIT – zagadnienia prawne i informatyczne

Wspólnie ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce zapraszamy na webinar pośięcony raportowaniu CIT w JPK
Cykl: nad, Prawo Podatki & IT
13 maja 2025 10 : 00

Narzędzia mobile do zarządzania ERP

Jak mobilne technologie mogą pomóc w zarządzaniu ERP, zwiększając efektywność oraz redukując koszty
Cykl: Webinary z technologią Microsoft
15 maja 2025 10 : 00