Organizator:
Hogart i Atteli
Temat webinaru:

Integracja KSeF z Microsoft Dynamics 365 BC

Preintegrowany KSeF wbudowany w Microsoft Dynamics 365 BC(Navision) dzięki synergii AI i pracy specjalistów Hogart & Atteli – zobacz, jak zautomatyzować proces end‑to‑end w praktyce

Bezpłatny webinar
11 września 2025 10 : 00

Dla kogo

Webinar jest przeznaczony dla dyrektorów finansowych, głównych księgowych, liderów IT/ERP oraz zespołów odpowiedzialnych za finanse i procesy w Microsoft Dynamics 365 BC.

Czego się dowiesz

Jak szybko i bezpiecznie uruchomić integrację KSeF w Microsoft Dynamics 365 BC, zautomatyzować cykl e‑faktury z użyciem AI oraz zapewnić zgodność, kontrolę i mierzalne oszczędności

Agenda

  1. Rozwiązania lokalizacyjne dla MS 365 BC i wersji starszych (Navision)
  2. Serwer wymiany danych (XML & API) dla korporacji dla każdego ERP, w tym dzięki współpracy Hogart i Atteli w pełni preintegrowany z MS 365 BC oraz Navision
  3. Omówienie procesu zakupowego i sprzedażowego
  4. Zakupy od strony użytkownika Microsoft (automatyzacja przypisywania wymiarów – przypisywanie działów)
  5. Zakupy od strony serwera wymiany danych – reguly, automatyzacje, notyfikacje
  6. Sprzedaż od strony użytkownika
  7. Sprzedaż od strony konfiguracji serwera – harmonogram, notyfikacje…
  8. Inne ustawienia administracyjne, tokeny, wersje struktur itp

Zobacz nagranie webinaru

Kto prowadzi webinar?

Paweł Gomułka

Członek Zarządu Atteli i Chief Consultant Officer
Paweł od ponad 20 lat z pasją rozwija się w świecie systemów ERP pełniąc rolę Project Managera w dużych projektach, projektanta rozwiązań funkcjonalnych oraz konsultanta specjalizującego się w obszarach produkcji, planowania produkcji oraz jakości. Posiada również bogate doświadczenie w integracji ERP z systemami APS (Advanced Planning and Scheduling), wspierając firmy w precyzyjnym harmonogramowaniu i efektywnym wykorzystywaniu zasobów - od prognozowania, przez alokację po realizację.Branża farmaceutyczna i spożywcza to środowiska, w których z powodzeniem łączył wiedzę technologiczną z wymogami regulacyjnymi - współtworzył moduły jakościowe oraz uczestniczył w walidacji systemów IT zgodnie z GMP i GAMP 5, dbając o ich niezawodność, bezpieczeństwo i pełną zgodność z normami.Posiada liczne certyfikaty związane z Dynamics 365 Business Central oraz certyfikat PRINCE2® Foundation w zakresie zarządzania projektami.

Jedrzej Jazdzyk

Jędrzej Jażdżyk

Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Hogart Sp. z o.o.
Od blisko 25 lat związany z firmą Hogart, gdzie obecnie odpowiada za zarządzanie spółką, strategię rozwoju, realizację planów budżetowych, rozwój kanału partnerskiego i wyznaczanie kierunków rozwoju aplikacji. Wcześniej kierował działem wdrożeń rozwiązań finansowych, systemów workflow oraz narzędzi analitycznych opartych głównie na technologiach IBM, Infor i Tableau. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, rozwoju aplikacji, systemów obiegu dokumentów i narzędzi analitycznych. Pracował jako konsultant, lider projektów i architekt rozwiązań, realizując złożone projekty integracyjne dla polskich i międzynarodowych firm z różnych branż.

Zobacz nadchodzące webinary

JPK CIT – nowe obowiązki i aktualny stan prawny: narzędzie wspierające każdy ERP z pre-integracją z Dynamics 365 BC (Navision)

Wraz z ekspertem z kancelarii DZP omówimy kluczowe aspekty prawne JPK CIT oraz przedstawimy Platformę Hogart — narzędzie dla każdego systemu ERP do wysyłania JPK CIT, z gotowymi pre-integracjami, m.in. z MS Dynamics 365 (Navision)
23 października 2025 10 : 00
Cykl: Prawo Podatki & IT, Webinary z technologią Microsoft

Elektroniczne Ewidencje Akcyzowe i CEWA – zagadnienia prawne i informatyczne

Ewidencje akcyzowe i CEWA projektowane zmiany legislacyjne i prezentacja rozwiązań informatycznych
6 listopada 2025 10 : 00
Cykl: Prawo Podatki & IT

JPK_VAT – projektowane zmiany prawne i rozwiązania informatyczne

Projektowane zmiany – jakie nowe pola w JPK i prezentacja rozwiązań IT w ramach platformy Hogart
20 listopada 2025 10 : 00
Cykl: Prawo Podatki & IT