Organizator:
Hogart i SimpleMobilePlus
Temat webinaru:

Automatyzacja w workflow

Jak zautomatyzować procesy biznesowe, przyspieszyć zarządzanie zapotrzebowaniami, zamówieniami i dekretami księgowymi. Poznaj hurtowe operacje na danych i możliwości AI w systemie workflow.

Bezpłatny webinar
5 listopada 2024 10 : 00

Dla kogo

Webinar jest przeznaczony dla osób, które pracują w działach finansów, księgowości, zakupów, właścicieli firm, kadry zarządzającej. Uczestnicy, którzy chcą zautomatyzować i przyspieszyć procesy w swoim przedsiębiorstwie, znajdą tu cenne informacje na temat automatyzacji codziennej pracy.

Czego się nauczysz

Podczas webinaru nauczysz się, jak zautomatyzować procesy, aby przyspieszyć działania związane z zarządzaniem zapotrzebowaniami, zamówieniami oraz tworzeniem dekretów księgowych. Wszystkie działania zostaną zademonstrowane w systemie workflow Simply Mobile Plus, który pozwala na hurtowe operacje na danych, takie jak sprawdzanie, uzupełnianie i dodawanie komentarzy. Poznasz sposoby zbiorczego zatwierdzania dokumentów oraz dowiesz się, jak system wykorzystuje sztuczną inteligencję do podpowiadania kodów, estymowania danych i automatycznego generowania opisów dokumentów oraz wyliczania parametrów.

Agenda

  1. Przywitanie i wprowadzenie (5 min).
  2. Wprowadzenie do automatyzacji workflow.
  3. Automatyzacja zarządzania zapotrzebowaniami i zamówieniami na kilka miesięcy.
  4. Automatyzacja tworzenia dekretów księgowych w systemie workflow.
  5. Hurtowe operacje na danych: sprawdzanie, uzupełnianie, dodawanie komentarzy.
  6. Zbiorcze zatwierdzanie dokumentów.
  7. Wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji (IA) do podpowiadania kodów i estymowania danych.
  8. Automatyczne generowanie opisów dokumentów i wyliczanie parametrów.

Zobacz nagranie webinaru

Rozliczanie zaliczek

Kto prowadzi webinar?

Łukasz Konisiewicz

Starszy konsultant ds. systemów klasy CMMS/EAM w SimplyMobile Sp. z o.o.

Jako ekspert w swojej dziedzinie, z pasją od wielu lat realizuję projekty, których głównym celem jest optymalizacja procesów zarządzania firmą, informatyczne wspieranie procesów utrzymania ruchu, elektroniczna ewidencja zleceń oraz wdrażanie rozwiązań związanych z obiegiem dokumentów.

Jędrzej Jażdżyk

Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Hogart Sp. z o.o.
Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej, stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 25 lat. Obecnie kieruje firmą Hogart, w tym organizacją pracy działów, strategią rozwoju spółki, odpowiada za realizację planów budżetowych, rozwój kanału partnerskiego, wyznaczenie kierunków rozwoju aplikacji. Wcześniej dyrektor działu wdrożeń, rozwiązań finansowych, systemów workflow oraz analityczno-raportowych opartych głównie o narzędzia IBM, Infor, czy Tableau. Ma duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji, systemów obiegu dokumentów i narzędzi analitycznych. Przez wiele lat pracował jako konsultant, starszy konsultant, lider projektów, analizował wymagania klientów, parametryzował aplikacje, odpowiadał za architekturę rozwiązań, prowadził rozbudowane projekty integracyjne, łączące wiele technologii, umożliwiające przepływy danych, automatyzację procesów dla wielu polskich i międzynarodowych korporacji z wielu branż w tym: hotelarskiej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej, samochodowej, najmu powierzchni, dla firm produkcyjnych, logistycznym i usługowych.

Zobacz nadchodzące webinary

Zarządzanie pomysłami pracowników jako sposób na rozwój firmy – moduł KAIZEN

Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał pomysłów pracowników, aby wspierać rozwój firmy. Odkryj, jak moduł KAIZEN automatyzuje proces zgłaszania i wdrażania inicjatyw, zwiększając zaangażowanie zespołu i efektywność działań.
Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
24 kwietnia 2025 10 : 00

Efektywna kontrola jakości w firmach produkcyjnych

Dowiesz się, jak zarządzać partiami zapasów, automatyzować ich tworzenie oraz monitorować status i śledzenie partii. Poznasz narzędzia do kontroli jakości, w tym badania, szablony i atrybuty badawcze, a także konkretne przykłady badań jakościowych
Cykl: Webinary z technologią Microsoft
29 kwietnia 2025 10 : 00
Hogart Simplymobileplus DZP

Weryfikacja i identyfikowalność wyrobów medycznych

Webinar we współpracy z kancelarią DZP, poświęcony aspektom obroty wyrobami medycznymi – weryfikacji i identyfikalności
Cykl: Prawo Podatki & IT
8 maja 2025 10 : 00

JPK CIT – zagadnienia prawne i informatyczne

Wspólnie ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce zapraszamy na webinar pośięcony raportowaniu CIT w JPK
Cykl: nad, Prawo Podatki & IT
13 maja 2025 10 : 00

Narzędzia mobile do zarządzania ERP

Jak mobilne technologie mogą pomóc w zarządzaniu ERP, zwiększając efektywność oraz redukując koszty
Cykl: Webinary z technologią Microsoft
15 maja 2025 10 : 00