Organizator:
Hogart i SimpleMobilePlus
Temat webinaru:

Zarządzanie bezpieczeństwem pracy

Rozwiązanie dla działu BHP w zarządzaniu bezpieczeństwem pracy obejmuje przepisy, procedury i wymogi ubezpieczeniowe. Zawiera rejestrację incydentów, analizę danych oraz planowanie działań korygujących, wspierając skuteczne zarządzanie ryzykiem.

Bezpłatny webinar
22 października 2024 10 : 00

Dla kogo?

Spotkanie jest skierowane do inspektorów i specjalistów ds. BHP, kierownictwa firm, właścicieli, kadry zarządzającej, dyrektorów IT oraz osób odpowiedzialnych za raportowanie i integrację danych w firmie. Jeśli zarządzasz bezpieczeństwem pracowników i zapobieganiem wypadkom, to ten webinar jest dla Ciebie. Często, mimo zaangażowania działów BHP w identyfikację zagrożeń i opracowywanie działań zapobiegających, informacje te giną w gąszczu dokumentacji i wiadomości e-mail. Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać tym procesem i przeciwdziałać zagrożeniom.

Czego się dowiesz?

Podczas webinarium omówimy, jak wdrożyć system do rejestracji zagrożeń i kierowania ich do odpowiednich służb, nadzorując jednocześnie ich usunięcie. Pokażemy, jak rejestrować wypadki i przeprowadzać analizy, które pozwolą ustalić rzeczywiste przyczyny oraz zaplanować działania naprawcze. Dodatkowo dowiesz się, jak przekazywać i nadzorować proces szkoleń pracowników z nowo wprowadzonych procedur bezpieczeństwa.

Agenda:

  1. Przywitanie i wprowadzenie (5 min).
  2. Rejestracja zagrożeń, kierowanie ich do odpowiednich służb i nadzór nad ich usunięciem.
  3. Rejestracja wypadków i analiza prowadząca do ustalenia rzeczywistych przyczyn.
  4. Wdrażanie działań naprawczych i przekazywanie procedur pracownikom.
  5. Zakończenie.

Zobacz nagranie webinaru

Kto prowadzi webinar?

Łukasz Konisiewicz

Starszy konsultant ds. systemów klasy CMMS/EAM w SimplyMobile Sp. z o.o.

Jako ekspert w swojej dziedzinie, z pasją od wielu lat realizuję projekty, których głównym celem jest optymalizacja procesów zarządzania firmą, informatyczne wspieranie procesów utrzymania ruchu, elektroniczna ewidencja zleceń oraz wdrażanie rozwiązań związanych z obiegiem dokumentów.

Jędrzej Jażdżyk

Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Hogart Sp. z o.o.
Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej, stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 25 lat. Obecnie kieruje firmą Hogart, w tym organizacją pracy działów, strategią rozwoju spółki, odpowiada za realizację planów budżetowych, rozwój kanału partnerskiego, wyznaczenie kierunków rozwoju aplikacji. Wcześniej dyrektor działu wdrożeń, rozwiązań finansowych, systemów workflow oraz analityczno-raportowych opartych głównie o narzędzia IBM, Infor, czy Tableau. Ma duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji, systemów obiegu dokumentów i narzędzi analitycznych. Przez wiele lat pracował jako konsultant, starszy konsultant, lider projektów, analizował wymagania klientów, parametryzował aplikacje, odpowiadał za architekturę rozwiązań, prowadził rozbudowane projekty integracyjne, łączące wiele technologii, umożliwiające przepływy danych, automatyzację procesów dla wielu polskich i międzynarodowych korporacji z wielu branż w tym: hotelarskiej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej, samochodowej, najmu powierzchni, dla firm produkcyjnych, logistycznym i usługowych.

Zobacz nadchodzące webinary

Zarządzanie pomysłami pracowników jako sposób na rozwój firmy – moduł KAIZEN

Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał pomysłów pracowników, aby wspierać rozwój firmy. Odkryj, jak moduł KAIZEN automatyzuje proces zgłaszania i wdrażania inicjatyw, zwiększając zaangażowanie zespołu i efektywność działań.
Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
24 kwietnia 2025 10 : 00

Efektywna kontrola jakości w firmach produkcyjnych

Dowiesz się, jak zarządzać partiami zapasów, automatyzować ich tworzenie oraz monitorować status i śledzenie partii. Poznasz narzędzia do kontroli jakości, w tym badania, szablony i atrybuty badawcze, a także konkretne przykłady badań jakościowych
Cykl: Webinary z technologią Microsoft
29 kwietnia 2025 10 : 00
Hogart Simplymobileplus DZP

Weryfikacja i identyfikowalność wyrobów medycznych

Webinar we współpracy z kancelarią DZP, poświęcony aspektom obroty wyrobami medycznymi – weryfikacji i identyfikalności
Cykl: Prawo Podatki & IT
8 maja 2025 10 : 00

JPK CIT – zagadnienia prawne i informatyczne

Wspólnie ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce zapraszamy na webinar pośięcony raportowaniu CIT w JPK
Cykl: nad, Prawo Podatki & IT
13 maja 2025 10 : 00

Narzędzia mobile do zarządzania ERP

Jak mobilne technologie mogą pomóc w zarządzaniu ERP, zwiększając efektywność oraz redukując koszty
Cykl: Webinary z technologią Microsoft
15 maja 2025 10 : 00