fbpx
Organizator:
Hogart i kancelaria DZP
Temat webinaru:

JPK_CIT (JPK_PD)

JPK_CIT (JPK_KR_PD i JPK_ST_KR) – przygotuj się na nadchodzące zmiany. Kogo i kiedy oraz w jakim zakresie dotkną nowe przepisy.

Data i godzina:
17 września 2024 10 : 00

Dla kogo:

Kierownictwo firm, właściciele, kadra zarządzająca, dyrektorzy finansowi i główne księgowe, dyrektorzy IT

Czego się nauczysz/dowiesz:

Jaki jest obecny stan prawny JPK_CIT, kogo będzie dotyczyć raportowanie i od kiedy, Jakie są sankcje za brak raportowania, co podlega raportowaniu, jaki jest zakres raportowania, jakie są dalsze plany w zakresie procesu legislacyjnego i zmian w schematach raportowania, których można się spodziewać. Z czego się składa struktura JPK_CIT, czyli szczegóły struktur opublikowanych przez CSIOZ tj.: JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR. Do czego służą nowe znaczniki kont, jakie wymaga MF w jakim zakresie, czym to skutkuje dla działów księgowych, jaką pracę należy wykonać w celu zapewnienia prawidłowego raportowania. W jaki sposób można dane szybko przygotować do raportowania, jakie tabele mapowań należy przygotować i gdzie je przechowywać, czy zmieniać plan kont, za i przeciw. Jak skutecznie można cały proces raportowania przygotować implementując moduł Hogart JPK. Zaprezentujemy gotowe do użycia rozwiązanie, pozwalające dane zaciągnąć, zmapować, zweryfikować, poprawić błędy i wygenerować odpowiednie struktury wraz z pełną archiwizacją i nawet gotowością do wysyłki na platformę MF.

Agenda:

  1. Przywitanie i wprowadzenie kim jesteśmy 5 min
  2. Ogólny zarys – podsumowanie – co to jest JPK_CIT 5 min
  3. Zarys historyczny, zmiany legislacyjne i aktualny stan oraz projektowane regulacje
  4. Najnowsze wieści JPK_CIT (kto, co i jak)
  5. Kogo obejmie nowy obowiązek
  6. Co należy raportować
  7. Jak należy raportować
  8. Kiedy pierwsze raportowanie
  9. CZĘŚĆ techniczna – przegląd najnowszych struktur opublikowanych przez CSIOZ
  10. Detale raportowania (struktury, podstruktury, dane, a w tym znaczniki kont)
  11. Hogart Platforma Wymiany Danych możliwości szybkiego wdrożenia raportowania, tworzenie, zarządzanie i przechowywanie tabel mapowań i ich elastyczność
  12. Program Hogart JPK: praktyczna obsługa dedykowanej aplikacji
  13. Administracja Hogart JPK: obsługiwane struktury
  14. Zakładka: wersje struktur JPK
  15. Sposoby importu danych
  16. Mapowanie danych do programu EXCEL
  17. Zakończenie

Zobacz nagranie webinaru

Webinar JPK
Odtwórz wideo

Prelegenci

Jędrzej Jażdżyk

Dyrektor Zarządzający w Hogart. Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej, stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 18 lat. Obecnie kieruje działem wdrożeń rozwiązań finansowych, systemów work-flow oraz analityczno-raportowych opartych głównie o narzędzia IBM oraz Infor. Posiada duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji oraz narzędzi analitycznych. Wcześniej jako Project Manager nadzorował wdrożenia systemów informatycznych w kilkudziesięciu polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach z sektorów ubezpieczeniowego, mediów, firm developerskich, hotelarskich, czy motoryzacyjnych. Nabył również bogate doświadczenie w realizacji projektów wieloproduktowych. W swej karierze zawodowej pracował również jako analityk finansowy min. w firmie Unilever. Dotychczas uczestniczył i prowadził wiele szkoleń i konferencji z zakresu systemów ERP i BI.

Jan Czerwiński

Partner w Kancelarii DZP. Ekspert z zakresu podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, ze szczególnym uwzględnieniem postępowań spornych. Doradza podmiotom z branży tytoniowej, IT, telekomunikacyjnej i bankowej. Reprezentuje klientów w postępowaniach podatkowych i sądowych, pełniąc m.in. rolę pełnomocnika beneficjantów środków unijnych w sporach dotyczących korekt finansowych.

Nadchodzące webinary

Elektroniczne Ewidencje Akcyzowe – zagadnienia prawne i IT

Podczas webinaru omówimy najnowsze regulacje prawne oraz pokażemy, jak przygotować się od strony informatycznej do wdrożenia systemu e-Ewidencji akcyzowych

Cykl: Prawo Podatki & IT
17 października 2024 10 : 00

Zarządzanie bezpieczeństwem pracy

Rozwiązanie dla działu BHP w zarządzaniu bezpieczeństwem pracy obejmuje przepisy, procedury i wymogi ubezpieczeniowe. Zawiera rejestrację incydentów, analizę danych oraz planowanie działań korygujących, wspierając skuteczne zarządzanie ryzykiem.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
22 października 2024 10 : 00

Integracja ERP z MS Outlook

Dowiedz się, jak zintegrować ERP z MS Outlook, aby uzyskać bezpośredni dostęp do danych z Microsoft Dynamics 365 Business Central, przeglądać informacje o klientach i tworzyć dokumenty bez przełączania aplikacji.

Cykl: Webinary z technologią Microsoft
24 października 2024 10 : 00

Integracja ERP z MS Word & Excel

Dowiedz się, jak integrować ERP z MS Word i Excel, aby eksportować dane do Excela, tworzyć dynamiczne raporty oraz generować spersonalizowane dokumenty na podstawie szablonów Worda.

Cykl: Webinary z technologią Microsoft
29 października 2024 10 : 00

Automatyzacja w workflow

Jak zautomatyzować procesy biznesowe, przyspieszyć zarządzanie zapotrzebowaniami, zamówieniami i dekretami księgowymi. Poznaj hurtowe operacje na danych i możliwości AI w systemie workflow.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
5 listopada 2024 10 : 00

JPK_VAT – rozwiązania informatyczne oraz zagadnienia prawne

Jak skutecznie raportować VAT z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych

Cykl: Prawo Podatki & IT
7 listopada 2024 10 : 00

Narzędzia mobilne do obsługi produkcji i logistyki

Jak mobilne technologie mogą zoptymalizować Twoje procesy produkcyjne i logistyczne, zwiększając efektywność oraz redukując koszty

Cykl: Webinary z technologią Microsoft
14 listopada 2024 10 : 00

JPK_CIT (JPK_PD)

Przygotuj się na nadchodzące zmiany. Kogo i kiedy oraz w jakim zakresie dotkną nowe przepisy.

Cykl: Prawo Podatki & IT
19 listopada 2024 10 : 00

Zawiązywanie i rozwiązywanie rezerw

Poznaj procesy tworzenia i rozwiązywania rezerw, od utworzenia zamówienia po księgowanie rezerw. Zobacz na żywo, jak działa automatyzacja generowania rezerw oraz proces ich weryfikacji i zatwierdzania.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
21 listopada 2024 10 : 00

Raportowanie finansowe – jak robić raporty w BC 365

Naucz się tworzyć efektywne raporty finansowe w Business Central 365. Zdobądź wiedzę, jak optymalnie wykorzystać wymiary i konta, by uzyskać kompleksowe analizy danych.

Cykl: Webinary z technologią Microsoft
26 listopada 2024 10 : 00

Obieg faktur w systemie workflow zintegrowanym z KSeF

Dowiedz się, jak zautomatyzować obieg faktur w systemie workflow zintegrowanym z KSeF, z podglądem faktur PDF, automatycznym rozpoznawaniem parametrów oraz importem faktur bezpośrednio z maila.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
5 grudnia 2024 10 : 00

Microsoft Power BI – Jak skutecznie raportować przy użyciu skutecznego systemu BI

Zyskaj kontrolę nad danymi dzięki Microsoft Power BI! Naucz się tworzyć interaktywne i dynamiczne raporty, które ułatwią podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych. Dołącz do webinaru i odkryj moc efektywnego systemu BI.

Cykl: Webinary z technologią Microsoft
10 grudnia 2024 10 : 00

Dochowanie należytej staranności w transakcjach między firmami

Dowiedz się, jak należyta staranność wpływa na transakcje B2B, poznaj zagrożenia prawne oraz narzędzia IT wspierające ocenę wiarygodności kontrahentów.

Cykl: Prawo Podatki & IT
12 grudnia 2024 10 : 00

Zarządzanie zleceniami pracy

Zarządzaj zleceniami pracy i kontroluj ich wykonanie w prosty sposób. Alokuj zadania pracownikom jednym ruchem myszy, a technologie QR i RFID zagwarantują 100% pewność ich realizacji.

Cykl: Elektroniczny Obieg Dokumentów
17 grudnia 2024 10 : 00